hallå igen, hur är stan en sån här kväll i augusti när sommaren regnat bort?

gårdagen bjöd på för mycket roligheter för att jag skulle hinna blogga. men nu så! skolan känns kanon, överbra klasskamrater, sjuka lärare och mycket skratt. det blir inte bättre faktiskt. känns kanon, rakt igenom. Förövrigt börjar rutinerna komm igång och det känns bra, som jag nämnt tidigare är jag en rutinmänniska ut i fingertopparna, så allt börjar kännas riktigt bra nu. ligger och lyssnar på lars, (näh men? ovanligt..) och försöker slappna av lite. Ska strax äta och sedan åka iväg till strandvallen och se på herrarnas fotbollsmatch!

det är så det ser ut, det är så det är. det är nästan så jag längtar till skolan alltså. vet inte om det är illa eller bara jävligt bra? vi kör på att det är jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0