en man, kan vara den finaste mina ögon någonsin sett, mina öron någonsin hört

ibland saknar man något. ibland känns det som man saknar allt. ibland är det farligt att en gång uppleva något, att äga något, för risken att förlora det. ibland saknar man kärlek, ibland saknar man allt det innebär. ibland är inte alltid, ibland är bara tillräckligt ofta för att det ska göra ont. ont som bara den. men kanske finns det något fint med det också? Just nu sitter jag och tittar på filmen "med solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck" och jag inser, att jag är helt förälskad i denna människa, denna man. han är en så sjukt fin människa. hans röda hår, hans tatueringar, hans fina ögon och hans blåa skjortor. Nej, jag är inte kär som i "kom och ta mig, jag vill ha dig-kär" utan mer "du är världens finaste människa och du gör mig helt omedvetet lyckligare än någonsin, och jag önskar jag kunde berätta det för dig-kär"  Det är konstigt. men han är en stor del av att jag orkar stå på benen vissa stunder. det är sjukt. ni tycker nog jag är dum i huvudet. men jag tycker det är fint.







Kommentarer
Postat av: julia

åh, så jävla fint.

du. jag verkar inte ha någonting planerat den 20:e. men jag ska bara kolla med mamma först när hon kommer hem sen. vore så jävla grymt! :D

pusssssss

2010-08-02 @ 10:46:09
URL: http://endastjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0