det sägs att allting vänder och det stämmer väl på sätt och vis

sitter här. tittar hur fingrarna rör sig över tangenterna utan att egentligen veta vart det är påväg. Har lyssnat på samma låt 10 gånger i rad nu. mina öron är bedövade, denna dag har tankarna bedövat hela mig. idag är en dag utan början, utan slut. tankarna ekar, tar över mig, ger mig ingen ro. saknar något. det är något som fattas. jag vill ha ett svar, utan att veta frågan. jag vill se något, något osynligt. jag vill se dig, fast jag vet att du inte finns. inte i mitt liv, inte i min tillvaro. vissa dagar är det inte fint, inte fint alls. vill framåt, men just nu står jag still. här. här. här.

blundar, det är lika bra. startar om låten för 12e gången, låter tårarna trilla ett tag och tar nya tag. idag blir det inte fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0