sömnproblem

just idag kom en sådan dag då kroppen vägrar slappna av och somna. Just idag när jag är trött och behöver sova. Klockan är ställd på 06.15 och det skulle vara rätt skönt om jag var något utvilad till morgondagens skoltimmar. Men sånt här är livet, ibland besämmer man över kroppen... ibland bestämmer kroppen helt själv.

Har sysselsatt mig med att läsa ett antal bloggar om och om igen, låtit mina öron njuta av lite Lassemusik och försökt trycka sönder min lårkaka. (vilket jag gjort helt utan resultat dock, då det fortfarande gör lika ont och är lika stort) samtidigt som jag gjort detta ligger jag och förundras över hur mina ögon knappt orkar hålla sig uppe trots att kroppen inte är trött för fem öre? kan bero på att jag inte tränat någonting idag. eller så beror det på något helt annat, vad vet jag....  Hade tänkt jag skulle fundera ut något bra att göra under veckan nu när jag ändå inte har några prov att plugga på i all min ensamhet och när ändå sömnlösheten spökar. Det var dock lättare sagt än gjort. huvudet vill alltid komma på saker att göra när det är som mest inbokat. typiskt! Kan i alla fall kanske bli en sväng in till stan och till helgen är det avslutningsfest med innebandyn i gruvan.

vad ska ni göra under veckan? :)

nu ska jag försöka mig på att sova, trots att det kommer ta ett bra tag om jag känner mig själv rätt. Hinner tänka tusen tankar som jag kan dela med mig av imorgon....
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Ne, jag spelar inte innebndy utan vi har samlat ihop ett stort gäng som spelar bara för skojsskull :)

2010-04-13 @ 07:14:42
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0