polenmöte

har haft polenmöte hela dagen tillsammans med polengruppen! har kommit rätt långt på vår väg mot redosviningen nu faktiskt. är så himla roligt och jag är så otroligt glad att jag fick uppelva den resan!
kom hem för en timma sedan och sedan dess har jag suttit och pluggat matte eftersom det är nationella prov imorgon.. känns dock som det kommer gå åt helvete, så la precis ner pluggandet. det jag inte lärt mig på dessa nio åren behöver jag inte kunna heller.

Nu ska jag förflytta mig ner till badkaret för ett bad och sedan ska jag ta mig en timmes vila, och seda kanske jag skulle försöka mig på att komma ut på den där promenaden som jag tjatar om som aldrig blir av!

får se vad klockan blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0