påväg upp

sitter i soffan, tittar på sighelmer som så fint ligger och sover bredvid mig medan jag pratar med mamma om vad sjukt dyrt det blivit att ta eukörkort, och mitt i allt känner jag att mina naglar tar emot knapparna när jag skriver. konstigt.... de som alltid varit nedbitna till max. nu har de helt plöstligt en lite vit kant. är nog tack vare percingen i för sig, eftersom jag varit vädligt noga med att inte få in några bakterier i munnen. tusan, så bra!

Jennie sov hos mig inatt och idag var vi tillräckligt pigga för att gå upp ca. 14.00! riktigt bra gjort av oss ändå. från det tills nu har jag enbart packat lite inför örebro, kört hem jennie och gosat med stig. Ska snart gå ner och packa väskan och åka iväg på träning. Är dock riktigt rejält osugen på att träna, känner verkligen inte för det för fem öre. Men ska komma några nya och provträna idag, så är väl lika bra att gå upp och försöka. Kanske behövs pratas lite inför morgondagen och helgen också.

förövrigt vet jag varken upp eller ner.. ut eller in.. men det kanske är lika bra. ärligt talat ska det blir skönt med skolan på måndag, behöver annat att tänka på och annat att göra.

Nu: packa väskan
Sen: träning
Senare: packa klart inför örebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0