örebrocupen 2010

då var man hemma igen! en helg fylld med otroligt mycket roligheter var fort över. Och som ni märkte fick jag inte tag på någon dator under helgen.

Det har varit en riktigt rolig helg med jätte mycket innebandy, en gigantisk lårkaka, massa skratt och träffar med folk från alla möjliga olika håll. riktigt roligt! kom dock inte så långt i själva cupen som vi egentligen hade som mål då vi åkte ut i kvarten genom en endaste liten straff. men sånt är livet! och cupen var riktigt rolig ändå. Var skönt att komma bort lite och få tänka på annat.

skulle precis ladda upp bilderna, men naturligvis skulle det krångla just nu. Ska försöka fixa det imorgon!
Nu ska jag istället hoppa ner i sängen, se  klart på filmen 50 firts dates och slappna av efter en rätt jobbig helg trots allt roligt. mitt huvud är riktigt trött och mitt lår är totalt kört. blir vila hela veckan nu + lite plugg!

nu blir det sängen!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0