morgonpigg

... eller inte.

Hade tänkt mig att gå upp kl. 09.00 idag för att packa de sista grejerna och fixa till lite småsaker som mobilladdare, fylla på mobilen med lite låtar, kolla så att hörlurarna funkar m.m. Detta var dock precis vad jag inte gjorde då jag direkt stängde av alarmet när det ringde och somnade om. Vaknade istället för ca 10 minuter sedan och kände att det nog är dax att stiga upp om jag ska hinna med till örebro. (bussen går inte för än 15.00, men är man dryg in i det sista inför bestämda tidpunkter så är man)  

Är som sagt time att ta tag i packning. hoppas på att jag får med mig allting utan att behöva krångla när man väl kommit fram. Brukar alltid vara någon som har glömt någonting. inte ska det bli jag i alla fall! 
Får se hur det blir med uppdateringen under helgen.. kan komma något inlägg om jag har turen att få tag på en dator! 

i vilket fall  - HA EN BRA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0