kyligt

ville verkligen inte gå upp imorse.. men var så illa tvungen och kom precis i tid till skolan! Under musiklektionen han jag skriva klart nästan hela slöjdarbetet som ska vara inne om tre veckor (resten av klassen hade prov) Fick även tillbaka två prov under dagen som antagligen var det sista jag behövde för att behålla mina mvg:n och gjorde fysikprovet som hängt mig i hälarna.. så nu känns det mesta i skolväg riktigt bra!

Sa till mig själv när jag gick hem från skolan idag att jag skulle skita i att plugga på den lilla ynka spanskläxan vi har tills på torsdag, och det var precis vad jag gjorde. Jag åkte direkt ner till mormor och pratade lite med henne och tittade på båtdynorna våra som hon sytt. sedan åkte jag iväg med min kära moppe och hämtade elin, snabbt hem och käkade lite tacos och sedan gick vi ner till grillhuset? (heter det så?) och köpte glass. var verkligen hur skönt som helst att sitta där nere i solen och käka glass. 19.00 var det dags för elin att träna fotboll, så åkte med henne upp. Satt där, åkte några varv på moppen i grums med matilda, åkte bland annat till orrby för att kissa. 
på vägen hem fastnade vi en sväng..  så kom hem för en stund sedan (en rätt lång stund sedan) och fryser fortfarande så jag håller på att dö. och trots att det fina vårvädret kommit är det långt ifrån varmt på kvällarna!

nu har ni hört min inte allt för roliga dag i detalj. ska kolla lite bloggar nu innan jag styr mina steg mot kuddarna och duntäcket i sängen!
kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0