jag vet vem jag är när jag är hos dig

har haft fullt upp hela helgen, så blev dåligt med bloggande. påbörjade helgen tillsammans med elin och jennie, i fredags då vi hade myskväll mestadels hemma hos mig som jag skrev om. Lördagen bestod av en hel del mopedåkning lite över allt och en filmkväll hemma hos mig tillsammans med lite pojkar. Söndagen sedan var riktigt slappt rakt igenom. somnade till och med tidigare än vanligt.

Måndag idag. Varit en vanligt skoldag precis som vanligt, hade polenmöte under eftermiddagen och kom ännu en bit på vägen mot en redovisning. Efter skolan åkte jag och mamma till en arbetskamrat till mamma en stund och sedan vidare till min mosters hus som de håller på att renovera. och det blir verkligen hur fint som helst, och jag blir bara mer och mer sugen på att flytta....

de senare timmarna av dygnet har jag lagt på att göra klart två inlämningsuppgifter och läst igenom lite glosor.. nu ska jag styra mina steg på sängen, linda in mig själv i en filt och krypa ner under täcket. 
godnatt små hjärtan ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0