fem öre hit och fem öre dit

sådär! nu är träningen avklarad och den var inte kul för fem öre. kan bero på att jag var så otroligt osugen på att träna. trots att vi hade provträning för nya spelare kom det inte en enda ny heller, vilket gjorde det hela ännu tråkigare. Men i vilket fall har jag packat klart alla saker inför örebro, tror jag? hoppas helgen kommer bli riktigt bra nu. behöver verkligen tänka på något annat, och detta är ett perfekt tillfälle. har ett typiskt i-landsproblem också då jag inte kan bestämma mig för om jag ska ta med bikinin eller inte till äventyrsbadet och om jag ska ta med plattången... tror jag skippar båda delarna faktiskt. nu vet ni det också!

totalt onödigt vetande jag just delat med mig av.
ska gå upp till sängen, dra täcket över huvudet och sova nu.

godnatt alla tomtar och troll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0