bad och promenad

antar att det var denna rubrik ni väntade er! för just idag har jag gjort precis vad jag sa att jag skulle göra. Tog mig ett bad efter lite plock på rummet, sedan satte jag på mig träningskläder och gick ut! blev inged våldsam powerwalk men tog med mig elin på en lagom promenad runt grums på en timma typ. vädret är så sjukt underbart så jag blir helt lycklig. Efter promenaden gick vi upp till sporthallen en stund och tittade på lite innebandy för att sedan gå hem var och en till sitt. Blev kvar utanför dörren och trixade lite med fotbollen, men min otroligt grymma teknik hade visst sprungit bort. jag som underhållit mitt fotbollssinne så otroligt! *host*  dags att ta tag i det nu!

förövrigt börjar jag bli trött och ska snart dra med mig mina ben in mot sängen. men först ska jag lyssna 2000000 gånger till på en låt som jag fastnat för något så sjukt mycket.  

Lisa Ekdahl & Lars Winnerbäck - dom band som binder mig. 

sätter punkt där för ikväll. 
kram på er ♥ 

Kommentarer
Postat av: Julia

har du?!? :D fasen vad kul!! är det någon mer du känner som sökt dit? :)

2010-04-15 @ 22:14:18
URL: http://endastjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0