ta det tråkiga före det roliga

åkte upp till sporthallen och kollade träningen, när jag satt där kom jag på att jag i allt skrivande på boken om mig glömt bort att jag har fysikläxa tills imorgon. på något sätt började jag och peråke prata om det, och då säger han något som jag ska tänka på i fortsättningen när det gäller läxor (då jag gärna tar de roliga läxorna före de lite tråkigare) "gör det tråkiga före det roliga"       smart!

men nu har jag i alla fall gjort både& och känner mig nöjd med att hunnit med lite extra på svenskan som jag sa förut. och imorgon är det dags för en ny skoldag!

nu ska jag äta lite kvällsmat, är riktigt sugen på en fetaosbaguette men tror inte vi har någon ost ):
får bli en vanlig macka.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0