söndag

och jag borde städa rummet, plocka ihop kläderna, åka ner till mormor med lite tvätt, läsa om islam, plugga ikapp matten ..     blablabla  - men jag orkar verkligen inte.

känner mig lite nere på något sätt. hatar att vara sån här. näsan är även tät och jag hostar som en galen. denna efterlängtade träningshelg har jag inte riktigt kunna avnjuta då jag inte varit iklädd träningskläder på hela helgen.  SKIT!  rent ut sagt.

nu ska jag ta tag i lite saker tror jag faktiskt, ska i alla fall gå upp till rebecca och hämta matteboken, så kommer innebandy brudarna snart hit på mat så följer jag nog med dom upp till sporthallen och kollar deras sisa träning sen! 

nu kör vi,      - på låg nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0