myskväll

åkte till sofiaZ igår, så gick vi över till hennes grannar och passade två små supersöta ungar.  Vid halv11 kom david efter att ha tränat.  En jättemysig kväll blev det tillsammans med favorit sofia och min favorit david.
jag och D åkte hem till mig vid halvett (tror jag?) och somnade som två stockar.

Idag är ännu en sådan dag när ni kommer hitta mig i sporthallen.  Först är det herrmatch som ska tittas på,
och sen har vi träning/match med laget i ett par timmar. 

vad det blir senare, återstår att se.  tycker inte om för mycket planering under helgen!
är alltid skönt att kunna ta saker som det kommer.

Nu ska jag åka upp och titta på min älskling när han spelar innebandy!

ha en bra lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0