lördag kväll

blev en tur till karlstad, närmare bestämt till sommaro för att kolla på när grums spelade. matchen slutade 1-1 även fast Grums skulle ha gjort ett antal mer mål än de gjorde.

nu har jag precis slagit mig ner i davids soffa och ätit lite. vad som ska göras under kvällen är inte bestämt än. men det blir nog i vilket fall något åt det lugna hållet.   Imorgon är det match som gäller,  Grums - sjöstad. 11.00!
taggat som bara den.   dock kan jag inte spela på grund av förkylningen ):     men håller tummarna för att resten av brudarna också är laddade för att ge sjöstad storstryk! (y

nu ska jag mysa med min d.
ha en fortsatt trevlig lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0