laddar inför träning

med att lyssna på walking in memphis! har på något sätt blivit kär i den låten. 
är som sagt dags för träning snart, ska bara packa väskan och bege mig iväg upp mot hallen.
är så otroligt träningssugen.. det skriker i varenda liten cell.  
har en känsla av att jag kommer vara hur trött som helst efter träningen,
för idag ska jag springa av mig allt som bara går.
LADDAD till tusen.


har hunnit med att plugga inför soprovet en sväng idag också, det är så himla roligt. känns verkligen som det sitter nu. Ska även försöka hinna med ett kapitel i "boken om mig" efter träningen.   mitt huvud ville inte riktigt samarbeta under svensklektionen förut, så får ta igen det efter en timmes träning samt urblåsning av hjärnan.


när jag sedan kommer hem står köttfärssoppa och nybakat bröd och väntar på mig.   inte allt för gott,  jo.

nu ska jag låta min öron njuta ca. två minuter till av låten innan jag packar väskan och kör järnet på sporthallsgolvet (som är fullt av äckligt jävla klister)     

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0