funderingar

förlåt för min frånvaro under gårdagskvällen, men skrev faktist att det inte blev någon mer uppdatering om jag fick träffa min d.
och det fick jag! 

Idag var jag uppe hos Lotta (syv) och diskuterade min framtid, som man så fint och skrämmande kan säga. och det är väl det besöket som rubriken syftar på. Det är så otroligt svårt att veta hur man ska göra...
har vetat sedan fyran vad jag vill bli och vad jag ska göra, men så nu helt plötsligt trots att jag är inne på samma spår vet jag inte riktigt vilken väg jag ska gå. finns hel del vägar att gå, och just nu lutar mina tankar åt flytt och allt vad det innebär.     det känns som ett så himla stort steg att ta, även om jag skulle kunna hamna i både växjö, mora, Umeå eller något helt annat ställe.    detta kräver funderingar och planering!
Kanske ändå i slutänden hamnar i karlstad, och det blir nog precis lika bra det.

det enda jag är otroligt glad över är att jag har haft och har orken att kämpa mig igen de här åren.
och det är verkligen så otroligt värt allt kämpade och alla timmar jag suttit och lagt ner mig på läxor och allt vad skolan innebär.

så jag ber er, som tänkt er att ni kan vänta med satsningen till slutet: det går riktigt snabbt, och tillslut står man där med ett litet ynka år kvar. och då är det för sent att ta tag i saker och ting man missat! allt går så otrolgit mycket snabbare än man tror.  man kan göra skolan rolig, det gäller bara att komma på vilken teknik som man själv klarar av bäst!


Nu ska jag byta om, packa väskan och göra mig redo för träning!
tror även jag ska ta mig en promenad upp till träningen idag,
älskar luften som man möts av när man tar ett steg utanför dörren.
det är verligen höst i luften, och jag älskar det.

nu blir det packning av väska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0