fotbollsdag

gårdagen spenderades som sagt i sporthallen. kollade davids innebandymatch, och tränade. Herrarna vann med 5-0 och min D gjorde tre mål!   efter matchen och träningen kollade jag och jennie herrarnas träning och sedan var jag hemma hos david resten av kvällen.

åkte iväg för att titta på min kära syster som spelade sin sista fotbollsmatch mot väse i förmiddags. Efter hennes match åkte jag, mamma och pappa till skattkärr för att titta på slutet av davids match.  min prins gjorde två mål, dock missade jag dem. Men de vann i alla fall med 4-2 :-)    

nu har vi slagit oss ner i soffan och jag vill se "ensam mamma söker" medan david vill se fotboll.
så ska slåss om det nu! ;-)

ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0