det blir värre på kvällen

och så är det alltid när man är sjuk. och just nu är det väldigt störande, för det ger mig problem då det kommer till försöken att somna. inatt sov jag ca. 2timmar.   och imorgon måste jag upp till skolan en snabbis! det går inte riktigt hand i hand,  tyvär. 

men nu sitter jag i alla fall i soffan hemma hos min david (som jag gjort hela dagen) och tittar på tv.
har inte haft så ont i halsen under dagen, men känner att det börjar komma nu ):

ska lägga mig ner nu - se klart tvprogrammet och sen göra ett försök till att sova.

godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: Moster C

Stackar lilla dig, typisktnu när skolan har börjat och allt :((



Hoppas du kryar på dig snart



Kram

2009-09-03 @ 19:39:20
URL: http://cackas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0