dags för massage

nu ska snart jag och mamma åka iväg till nysäter.
Känner mig inte på något bra humör, så ska bli skönt att bara få ligga och slappna av i ett par timmar.
skoldagen har varit riktigt dryg och tråkig. När man sedan kommer hem och måste fortsätta på samma lina och plugga skallen av sig känns det bara hur tråkigt som helst. Inte för att jag är trött på skolan eller tycker att själva pluggander är tråkigt, men det blir tråkigt när dagen försvinner och man enbart har hunnit med att plugga.
men det är väl så det är, enbart ett år kvar av grundskolan nu.. sedan bär det av mot nya äventyr som jag tänker möta med stor förväntan och nyfikenhet!

Nu bär det av mot nysäter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0