att börja träna kanske skulle vara något

och då snackar vi inte mer innebandy, utan snarare träning för att hjälpa mina muskler att orka med innebandyn.
min rygg håller på att kollapsa. har lovat mig själv att inom de närmsta veckorna ta mig till gymmet regelbundet!
(och då menar jag mer än en dag i veckan mina kära vänner) 
 

då var det första och jobbigast provet för året avklarat. Soprovet som jag snackat om, i religon. och förhoppningsvis gick det bra! kändes faktiskt bra i alla fall :)
 
Ikväll är det dags för träning också, 21.15-22.30!  som jag sagt tidigare så är det inte en allt för skönt tid, men det får la gå.  träningarna är det roligaste under hela veckorna just nu (förutom när jag är med min david, som är det absolut bästa som finns)

ska lägga mig i soffan en stund nu, sedan får vi se vad timmarna bjuder på innan det är träningstime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0