ändrade planer

som jag nog inte har skrivit, eftersom jag inte haft orka att skriva något alls idag - var det meningen att jag skulle pallra mig iväg till skolan imorgon. men jag bestämde mig för att stanna hemma en sista dag och vila upp mig. skulle vara kul att vara pigg inför helgen som enbart stavas I.N.N.E.B.A.N.D.Y! 

dagen har spenderats i davids soffan.   myspys med min sjukling.  
men jag åkte nu under kvällen upp till sporthallen och kollade på vår träning. 
och nu befinner jag mig hemma i sängen, utan david som ska upp till skolan imorgon.   

så var det med det 

imorgon är det fredag, som jag trots att jag är hemma tänkte skulle gå åt till att plugga det jag missat.
så ska ta och sova nu och vakna pigg och utvilad imorgon!

gooooooooodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0