analyser hit och analyser dit

huvudet snurrar av allt vad islam och religon heter.  sharialagar, shiamuslimer, sunnimuslimer, bibeln, muhammed, fundamentalister, moské, suror, 570 e.kr, Mekka, Kaba, Medina, koranen är bara några få ord av allt som ska in i huvudet. Inte nog med alla ord och allt om islam, så ska minnet när det gäller kristendomen så som katoliker, protestanter, ortodoxa, reformerta m.m. finslipas tills allt är på sin rätta plats i huvudet.  sedan ska det analyseras, jämföras och dras slusatser.
- det är tur att detta när något av det roligaste jag vet!

har enbart hunnit med religonen nu, och ska snart ta tag i svenkan och engelskan.
När det är klart ska jag åka ner till mormor, fick precis ett sms där hon skrev att hon hade en påse nybakade bullar som jag fick komma ner och hämta om jag ville,   klart jag ville det.     min mormor är bäst


nu blir det svenska och engelska innan besök hos mormor och morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0