tillbaka efter lite blogguppehåll

ligger i min säng helt utslagen efter en vecka som varit hur bra som helst, och efter två vinster under dagen.
dagarna i stockholm med min älskling var precis som väntat helt underbara, eftersom det alltid är underbart när jag är med david. och jag trivs hur bra som helst med hans släkt. så det kunde inte bli bättre! vi kollade på Sverige - Albaninen, gick i en hel del affärer och firande hans 18årsdag! (grattis än en gång min godisbit)

kom hem i går och hade ännu en mysdag med d, somnade skönt i min säng och vaknade pigg och laddad inför två matcher som skulle spelas idag. och det gick alldeles utmärkt!  första matchen spelades med 94tjejerna och vanns med 8-3. Andra matchen spelades med damlaget och vanns även den, med 7-1.  PERFEKT!   
Så efter två vinster och två mål (vilket inte är så där jätte vanligt när det gäller mig) känner jag mig faktiskt rätt nöjd här i sängen.

Nu ska jag fylla huvudet med den sista gramtaiken och de sista glosorna inför engelskprovet imorgon, och sedan ska jag krypa ner under täcket och sova.

godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0