paus

tar mig en paus från pluggandet för att avnjuta några få minuter framför datorn, enbart för avkopplingens skull, vilket det inte känns som jag överdoserat de senaste dagarna.  kanske skulle fundera på om det verkligen är datorn som är det bästa alternativet för avkoppling, då jag nog hellre skulle se mig själv ligga under täcket med en lite varm o'boy och tända ljus.    det träffade mer rätt just nu.  känner mig totalt utmattad efter veckans alla föreläsningar och framtidstankar.    lovet kommer sitta fint efter morgondagens två prov vill jag lova. 

tror jag ska styra mina ben ner mot köket nu faktiskt, värma mig en kopp o'boy, tända lite ljus, värma vetekudden för att kunna ge nackens muskler en liten chans att överleva efter veckans allt sittande i bänkar. (som min nacke inte klarar av egentligen) och sedan lägga mig under täcket i någon timma innan det är dags för sista innebandyträning innan matchen mot munkfors imorgon.   laddaladdaladda, står på schemat.   tre poäng är det enda som gäller.

nu ska jag fixa kudden och o'boy!
kanske återkommer efter träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0