nyduschad

det där med att ha blogguppehåll funkar inte riktigt när man är på dåligt humör, det blir liksom inlägg med negativt innehåll istället... ni får helt enkelt stå ut.   

har tränat småbrudarna hela dagen, vilket resulterat i att mitt huvud och min kropp inte är speciellt pigg. så skippar träningen idag!    Men nyduschad sitter jag nu här i stället och ska snart ta med mig mamma och pappa ut på en liten gåtur runt vår by och sedan kika in i sporthallen en snabbis. ska även posta min ansökan!   skönt att ha det avklarat.  

nu ska jag snöra på mig skorna och gå iväg..
ikväll blir det hockey med sofia och fler.  mysigt att träffa dem, och se hockey var det allt för länge sedan jag gjorde!

ha en bra onsdagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0