första förlusten

rubriken talar för sig själv, och vi åkte alltså hem från munkfors med en förlust i baken. inte en allt för härlig känsla, men domarna sög rent ut sagt kuk.  (inte ofta jag säger så, så jag menar det verkligen.  dock inte bokstavligt)  tror den ena av dem hade någon diagnos av något slag.   förstår inte hur det kan vara möjligt att man faktiskt kan vara så otroligt kasssss!       usch, irriterande.

men så är det!

åkte hem och sov hos david efter matchen. Gick upp imorse och följde med honom upp till sporthallen, för att titta när han skulle spela. blev en förlust även där.  Efter matchen åkte jag och mamma in till bergvik en sväng för jag behövde nya cykelbyxor, en sportbh och inneskor.   hittade allt jag behöve + ett linne och en tröja från gina! så känner mig nöjd när det nu vankas tacosmys här hemma innan jag kanske hänger på david och resten av fotbollshuliganerna vidare på fest.. det återstår att se!

ha en trevlig kväll gott folk.
imorgon är det match mot vålberg som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0