den 4 oktober 2009

helgen börjar lida mot sitt slut. En helg som har varit inriktad mest på innebandy!
spelade två matcher under lördagen, båda mot gs86! var som sagt seriepremiär med damlaget, och den matchen vann vi med 4-2. Kändes hur bra som helst! matchen efter förlorade vi, med lite otur då de gjorde två mål i den sista minuten.  men så är det! imorgon är det dags för träningsmatch igen (med 94:orna) då vi möter skattkärr.

efter matcherna på lördag hade vi i damlaget lagfest hos elin, var jätte trevligt/kul. lekte lite lekar och umgicks. när de över 18 drog vidare ut åkte jag medflera hem. la mig direkt jag kom hem och inväntade min D.

dagen idag har varit en riktigt vilodag. Jag och david gick upp vid 12.30, käkade och åkte hem till honom.
sedan spenderades resten av dagen där tills han skulle åka iväg för att spela match.
då följde jag med mamma och pappa ner till båten. under tiden pappa fixade med masten gick jag och mamma en liten promenad i höst vädret.   helt underbart,  hoppas verkligen den kyliga luften stannar kvar nu och att vi slipper regnet.

nu ska jag krypa ner i sängen och försöka mig på att sova.
ha en bra vecka.
godnatt









Kommentarer
Postat av: weronica

Ååå vilka fina bilder..:) hälsa alla så gott!! Puss å Kram (saknar er allt lite) :P

2009-10-05 @ 11:31:14
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: mamma

va fina bilderna blev...

2009-10-05 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0