ännu en dag börjar närma sig sitt slut

och jag har precis satt mig soffan och mellanlandat innan jag ska gå upp och röja ur min garberob för att inom en snar framtid fylla på den med höstliga godsaker.  finns en hel del man vill ha, och en hel del saker i garderoben som bara skräpar.. så nu ska det bort!

när det är klart ska jag hjälpa mamma och fixa lite här hemma, plugga och sen kommer en ny design. (blev inte helt nöjd med den förra) har inte den insperationen jag skulle behöva. men ska ta med min kamerna och gå utanför dörren och ta lite kort, så kanske det kommer något bättre.

ha en bra fortsättning på dagen.
hörs senare

Kommentarer
Postat av: weronica

vad har du för mail adress då?? jag skulle vilja ha färgerna: Orange text, på sidorna och mitt namn.alltså det stora där det ska stå misswero. sen svart det andra..:) har 3 bilder på alva som jag vill ha..:)mamma har dom 3bilderna på sin blogg.. under rubriken lite av varje och dom tre första där.. den där hon sitter ner vill ja ha i mitten.. hoppas du förstår vad jag menar. du kanske kan ta dom därifrån så slipper ja maila..:) eller? Kram

2009-10-06 @ 17:30:39
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0