091023

Gjorde som jag skrev igår och la mig i sängen någon timma med tända ljus och en kopp o'boy. är verkligen hur skönt som helst att ta sig några minuter då&då för enbart avslappning, och det gör även att man kan lägga hundra procent fokus på saker man ska göra senare.

en dag bestående av två prov en en löprunda på någon kilometer. känns skönt att det är ett nio dagar långt lov som tornar upp sig framför mig just nu. jag är hur trött som helst!  men det är inget jag skyltar med under eftermiddagen då jag enbart ska ladda för att åka upp och spela sönder munkfors senare.

lovveckan är fullbokad, med både bra och mindre bra saker. en sak som är absolut säker är att jag ska lägga ner så mycket mystid jag bara kan på min david.  Ska även på elitläger, träna och spela innebandy.   Framför allt ska jag försöka slappna av lite, för att ha fullt fokus på skolan när vi kommer tillbaka!

nu ska jag packa väskan och fixa lite andra småsaker.
ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0