usch och fy

jag kom precis på att det inte spela någon som hellst roll längre. Jag skulle kunna ta mitt pick och pack och dra 100000000 mil här ifrån. (finns några få jag skulle packa med i väskan) men sedan skulle jag bara lämna allt bakom mig.   Och det är precis vad jag behöver göra,  ta ett steg ifrån och lämna saker och ting bakom mig.
steget är bara så otroligt långt.   jag har inte riktigt kommit på hur jag ska ta det, bara att jag på något sätt måste.

Matchen gick inte så bra förut, eller jo. egentligen... vi kämpade på bra mot ett motstånd som bestod av en femma från elitserien som gjorde en hel del,  fegt skulle jag vilja kalla det. men okejokej!  vi kör på det. vår tur nästa gång!

förutom matchen har dagen bjudit på herrmatch, och åter igen förlorade de vilket börjar kännas lite tråkigt.
De är värda en vinst nu, när de ändå spelar så bra som de gör!  men livet är inte alltid rättvist.

Har nyss kommit hem från Josefin H, efter en förfest som tog slut innan festen börjat.
så nu ska jag sova och invänta morgondagen som består av match mot gs med 94tjejerna!

LADDA!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0