trött..tröttare..tröttast

otroligt trött! ska bli väldigt skönt att lägga sig i sängen nu, blunda.. och somna!   utan de jävla drömmarna jag haft hela veckan, tack. 

Känns skönt med fredag, väldigt skönt faktiskt.. och nu har jag gjort klart både tekniken och svenskan, vilket betyder att det bara är musik, fysik, spanska, geografi, biologi och engelskprov kvar! härligt

imogon är det match som gäller.. mot sjöstad! om jag inte säger något om den, har jag inget sagt.
så är det va?   .. kör på det!  (sa inte alls att det ska bli skönt med en vinst.. och inte heller att jag är laddad till tusen för att köra äver dem helt och hållet)       hur perfekt? ...  


godnatt små ugglor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0