soplugg och sängbäddande

ännu en tråkig dag i skolan, och på något konstigt sätt är jag väldigt trött på tisdagar. La mig i sängen för att plugga när jag kom hem och somnade naturligtvis, var uppe på benen igen klockan sex.  Bravo amanda - tänkte jag då.    Men hade som tur var med mig i beräkningarna att somna var något jag kunde göra,  så han med det jag skulle göra i pluggväg ändå.   

nu sitter jag uppe i en halvbäddad säng och försöker tänkte igenom provet.. går inget vidare, så ska istället försöka mig på att bädda klart sängen och sedan återvända till provtankar. Ska även försöka hinna med att dammsuga rummet, vilket jag inte gjorde igår direkt. 

... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0