skallurblåsare

fint ord.. mycket fint ord!

det var i alla fall vad dagens träning var.  kände hur alla problem för en kort sekund bara flög ur huvudet på mig. Dock tog de nog bara ett varv runt får fina skolgård för så fort jag satte foten utanför sporthallsdörren återtog de första parkett i huvudet.    Men nu när jag nyss duschat och satt på mig en t-shirt känns det faktiskt helt okej.

Nu återstår det lite plugg och sedan ska sängen våldgästas.

innan jullovet har jag att göra som föjer:

* samhällskunskapsprov
* spanskprov
* musikprov
* Fysikprov
* Geografiprov
* svenskinlämning på 12 kapitel (som tur är snart klar)
* teknikinlämning

det ser rätt så fint ut på provschemat, är bara att tacka och ta emot för all användbar kunskap som mina lärare trycker i mig....   blir slut i hela kroppen bara jag tänker på vad mycket onödigt man får i sig under dessa nio år.


sov så gott små träsktroll.
imorgon är en annan dag,
även exakt en månad kvar till julafton.
bra eller dåligt?   hm....

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0