mätt och spelsugen

vaknade imorse av en Astid som låg på mig och bet mig i näsan..  mitt lilla busfrö <3

nu har jag nyss lagat mos och falukorv till mig själv och sitter och tittat på idol eftersom jag missade det i fredags. Har packat klart väskan och ska snart göra mig redo att gå upp till sporthallen för att se en period av U-lagets match och sedan dra ner på samling inför vår match som spelas 16.00 mot gs 86!


Eftermiddagen kommer sedan gå i pluggpluggplugg... precis som vanligt! är så van så det liksom inte känns längre. dock har väl livet försvunnit på något jävla vänster, men just nu spela inte det någon roll..
kanske kan få en helt okej framtid i alla fall med lite kunskap i bagaget..  man kan ju alltid hoppas


ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0