måndag... än en gång!

det känns bara föööööör tråkigt.
är det något mer än måndag...fredag...söndag...måndag...fredag...söndag?
tror inte det faktiskt

är innebandyn som håller mig på benen nu.
det är en sak som är säkert.

skolan är tråkig, ingen motivation till plugg för fem öre,
att vakna känns lite onödigt som att somna.
skulle sitta perfekt att få vara vaken hela tiden,
för jag somnar aldrig ändå.

längtar till... ah jag vet inte.
tänkte säga sommaren,  men det menade jag inte. Längtar till jul, eller..
kanske bara ska erkänna att det faktiskt är dig jag längtar efter..saknar..  
blablabla...

det funkar inte nu.
systemet som styr mig är ur funktion.

återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0