glasskogen väntar

då var sista skoldagen för veckan avklarad! imorgon bär det av mot glasskogen, närmare bestämt till gägne (tror jag)!  blir kvar där ett dygn, men denna gång har vi turen att få sova inomhus, för en gångs skull!  
ska bli skönt att komma iväg ut i naturen, ska bli skönt att få vara med klassen, ska bli otroligt jävla roligt att i två dagar bara få höra killarnas allt för torra med dock så roliga skämt och allt snack som alltid bli, som alltid är lika kul efteråt.    jag bara älskar att vara iväg med klassen :')

på lördag är det match som gäller, egentligen dmmatch i arvika, men ska istället vara kvar här hemma och spela match med 94tjejerna mot hagfors!   

nu ska jag packa inför imorgon samtidigt som jag packar träningsväskan och dra mig upp mot hallen där det vankas innebandyträning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0