dåligt med träning

idag var det dags att ta svininfluensasprutan, vilket inte kändes alls när jag väl tog den och trodde därför att jag kunde träna. Det gick bra de första två övningarna med sedan kom illamåendet, så då blev duschen genast mer lockande.   Efter en dusch var det möte,  innan jag slutligen fick åka hem och sätta mig för att planera min idrottslektion som jag ska ha för klassen på fredag..  kör på temat sammarbetsövningar!

Men nu har jag precis gjort klart allt vad läxor heter för dagen och ska snart gå upp för att byta rent i min säng vilket verkligen är behövligt + att det inte finns något som är så skönt som att lägga sig i en nybäddad säng med helt rena sängkläder (eller..  ja.) det ska bli gott i alla fall.


armen börjar värka nu också,  men förutom det har jag inga biverkningar från sprutan vilket känns rätt skönt. Känner för att gå till skolan imorgon och skulle därför vara tacksam om febern höll sig borta.


Nu väntar sängkläderna!
ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0