ännu en dag börjar närma sig sitt slut...

...  och jag har i alla fall hunnit med att plugga på spanskprovet, och det känns som det sitter.  tillräckligt bra i alla fall.

Just nu sitter jag och planerar min idrottslektion som jag ska ha med klassen nästa vecka. svårt att komma på vad man ska göra, men nu har jag i alla fall bestämt mig för att det får bli olika typer av samarbetsövningar.
så nu är det bara materialet som fattas, så blir det nog bra!

igen träning idag, vilket känns rätt skönt faktiskt. börjar där emot bli lite fundersam på värmlandslaget,  skulle inte det komma ut förra veckan? ..    hm?!

tror jag ska ta och titta på top model och ensam mamma söker nu, som jag missade i söndags.
sen blir det en dusch!

Kommentarer
Postat av: Mostra C

Tack..du får krya på dig du med :)

Ja visst var dom fina :))Du tar det när du hinner



Kram//Cacka

2009-11-12 @ 00:04:25
URL: http://cackas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0