tränad och trött

sitter i soffan med david i luren, eller nu la vi på. men han ringer snart upp igen, så jag tänkte att jag hinner med ett litet bogginlägg innan jag ska dränka han med kärlek genom telefonledningarna igen (a)

sitter som sagt i soffan, och har kemiboken bredvid mig (ovanligt att jag har någon slags pluggsak i min närhet) för att egentligen läsa på lite om magnetism eftersom dagen imorgon består av ett besök på södra för att lära de lite mindre barnen att bygga en elmotor med hjälp av just magnetism. tyvär har jag ingen ork att läsa, så tror det får bli en snabbgenomgång med mig själv vid frukosten imorgon ist, för att sedan ta min moped bort till södra skolan. 
tror det kommer bli en bra dag.. och när jag imorgon kommer hem vid ett är det långhelg som gäller, och möte med innebandyn.. sedan ska jag äntligen få träffa min david,  som då (imorgon alltså) har varit iväg och spelat match med A-laget!  som jag sagt så många gånger förr: han är bäst min prins    och nu ringde han!
godnatt..
kommer några rader imorgon om hur dagen med småbarnen var och sådär!



snart klar med mitt revolutionsarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0