söndagskväll

davids match förut gick inte sådär jätte bra för laget, men min prins spelade bra och vädret var verkligen på vår sida. det var jätte skönta att sitta där och njuta av solen och prata med mamma och ragnhild. efter matchen åkte vi hem, jag hämtade min moped och åkte till david. slappade lite i hans säng innan vi drog på oss fotbollsskorna och åkte ner till grönberg och sväng och spelade lite fotboll med davids bröder och tobias.   och jag slog mitt trixrekord med en kick! ;-)
överväger även att än en gång försöka mig på en fotbollsäsong, stötta brudarna i den dock tunna truppen.. det lutar åt det i alla fall!

nu har jag nyss kört hem david efter lite tvtittande och mys i soffan.  ska klara mig utan honom i två dagar nu, och sedan är vi lediga i två dagar extra under helgen, och då blir de mys. förhoppningsvis någon dag i stugan och så ska pappa även lägga i båten :-)

Nu blir det sängen.. kommer några rader imorgon!
godnatt med er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0