sömn behövs

följde david hem för en kvart sedan. blev ingen soving idag. och för er som är som mig, och tycker det är väldigt jobbigt att sova utan pojkvänen tätt intill tänkte jag ge ett litet tips (som ni säkert tänkt på) känn vad skönt det kan vara att bara få breda ut sig i sängen någon gång ibland... och tänka på vad úndebart gott det kommer bli när han åter igen ligger i sängen bredvid dig.   när jag tänker så, brukar det faktiskt gå rätt bra. för det finns inget som slår att vara borta från varandra ett tag, enbart för att känna känslan av vad skönt det är att träffa varandra sen.   så kan det vara! ..  kanske att jag är lite fjantig,  men jag tycker så i alla fall!

nu ska jag ta med mig stighelmer och astrid upp till sängen och försöka sova,
de står för sällskapet denna natt. så får david ta över imorgon!
sov så gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0