snart klar!

åh det känns så himla skönt. jag är jätte-snart klar med soarbetet som nu består av sex sidor "information" och en sida analys + käll/innehållsförteckning plus att jag är helt klart med labrapporten i fysik, och "dagbokssidan" han jag helt klart med idag under tiden på södra.     jag njuter verkligen.. jag älskar känslan av att verkligen har kämpat, har verkligen pluggat järnet hela veckan sedan i lördags!  och nu är jag äntligen så nära klar man kan bli.
nu är det bara de fem engelsdialogerna kvar och ett matteprov, sedan tar jag sommarlov.. trots att det är ca två veckor kvar!

var meningen att vi skulle ha möte och innebandyträning förut, var endast jag och jennie som kom (så bra började den säsongen) så det för bli nästa onsdag istället!  jag tror verkligen denna säsongen kommer bli kanon
bestämde mig för att ta en sväng på gymmet då istället när inte det blev någon träning, men det var ju inte öppet natuligtvis.. så det slutade med att jag låg på golvet här hemma och gjorde mina övningar med hjälp av den stora bollen.
funkade faktiskt lika bra det.  nyduschad sitter jag nu i soffan och inväntar david.
imorgon blir det grumsmarknad och kanske stugan, tjejkväll eller hemmamys med min d.   det återstår att se!

tv:n skriker efter mig trots att det inte är ett endaste program som lockar.
ha en fortsatt trevlig kväll och långhelg
:)


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

ja, absolut :) vore super kul!

2009-05-20 @ 22:38:50
URL: http://endastjulias.blogg.se/
Postat av: Anonym

kollarunder :D

2009-05-24 @ 23:26:29
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0