!

hann inte med att blogga igår tyvär. kom hem från skolan klockan 13.45! 13.58 kom jag på att jag skulle vara uppe vid vårdcentralen vid 14.00 för att ta min andra spruta. snabb som en blixt blev jag helt plötsligt och stressen hoppade på mig lika snabbt. men som tur var hann jag ändå!  resten av dagen bestod av lite plugg och innebandyträning. vi ska börja med stegträning, så träningen igår bestod av lite övningar på stegen och sedan skulle vi själva konstruera en stege.
riktigt roligt!

jag känner mig trött och väldgt osugen på att träna.. men om man ska komma något vart, och inte bara i sina tankar är det bäst att ta tag i det! ingenting blir gjort om man inte själv tar tag i det.  känner mig egentligen väldigt glad, har gjort det i ett par dagar nu. känns riktigt bra! allt är klart i skolan nu också, förutom att hela min mattegrupp har omprov i matten för vi hade ett katastrofalt resultat :$   så kan det vara.     nu ska jag göra mig själv på bättre humör och kila upp till gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0