ingen träning + grönsaksdipp

när jag kom upp till träningen var den enbart jag, felicia och caroline där.. kändes rätt ovärt att ha åkt upp när det nu inte blev någon träning! och jag som var så träningsugen.. imorgon blir det styrka för hela slanten!
nu sitter jag här i soffan istället, väntar på att min älskling ska ringa mig en sväng och sedan ska jag göra iordning lite grönsaksdipp till mig själv och försöka ta mig i säng i tid! imorgon är det dax för orientering på gympan och bildredovisning.. och en eftermiddag fylld av datorarbete och skriverier om industriella revolutionen! 

sov så gott!



inte den bästa bilden, men detta är i alla fall den snart klara bilduppgifen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0