helgen har sprungit förbi - veckan har sprungit ikapp

har varit helt kass på att hålla er uppdaterade om mitt liv under denna helg. jag ber så mycket om ursäkt

tjejkvällen som jag skrev om blev riktigt lyckad. var jätte trevligt! kvällen bestod av leker som irländsk julafton, ballongkastning, tampong-leken m.m. filmade lekarna och skattade ihjäl oss på vår egen bekostnad när vi sedan slog oss ner framför tv:n för att titta på vår sjuka film.

fredag var det sedan en lugn dag, (om jag kommer ihåg rätt) david spelade lite tvsspel med sina vänner på kvällen så då passade jag på att kila iväg till elin och prata lite. resten av helgen har varit en riktig myshelg tillsammans med min älskling.  Dock känns det som denna lång-helg har varit kortare än de vanliga.   


nu ska jag packa inför imorgon då det blir gymet direkt efter skolan, för att sedan skynda hem och plugga en snabbis för att hinna med att se davids match på sommaro!     det gäller att planera sin tid.

ha en bra vecka :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

tackis:D

2009-05-24 @ 23:24:53
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0