fredag och början på helg

tänkte skriva några rader här innan jag beger mig ner till mormor för att ta in hennes tvätt.  Var meningen att vi skulle träna efter skolan idag, som vanligt på fredagar. men vi var endast tre stycken, så det blev inget. istället följde jag med Elin hem och gjorde klart bilduppgiften som ska vara inlämnad på tisdag. vi skulle välja en nordisk konstnär och två av hans/hennes motiv. ta ena bilden och klippa in i den andra samtidigt som vi ska lägga in något själva.  jag och Elin valde Lisa Roxvall, som målar akvarell. vi har målat ett kustmotiv med röda sjöbodar, vatten, lite berg + solnedgång. tror det kommer bli riktigt fint, när det är helt klart :-)    När jag gick hem från Elin tog jag med mig david på vägen och vidare hem. slängde mig i duschen en snabbis och sitter nu vid datorn och pratar lite med david!  Nu ska vi slänga i oss lite mat och dra ut och övningsköra.
ha en bra fredagseftermiddag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0