en skolvecka på tre dagar

känns grymt skönt att denna vecka enbart består av tre skoldagar var av en dag (onsdag) ska spenderas med de mindre barnen på södra!  sedan är det långhelg.  skoldagen idag gick i alla fall rätt snabbt och när dagen var slut traskade jag med elin hem för att göra klart vårt bildarbete som jag pratade om för några dagar sedan. idag blev det nästa helt klart, bara lite ändringar på solnedgången som ska göras. jag tror det kommer bli riktigt bra ;-)
kom hem för en stund sen och har nyss slängt i mig lite korv, ska snart byta om och dra iväg på träning, idag hoppas jag på lite kondition och styrka!    
skriver mer efter träningen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0