uppe med tuppen

börjar 12.20 idag.

men var uppe 08.00 och satte på mig träningskläderna. rebecca kom ner, så drog vi ut och sprang en liten löprunda!
var riktigt skönt att komma ut och röra på sig, och det är alltid så himla skönt efteråt och man känner sig faktiskt riktigt duktig!
nu sitter jag här nyduschat och väntar på att potatisen ska koka klart så ska jag käka lite och sedan bege mig upp till skolan för att säga till höök att jag tänker vara ledig idag. ska in till doktorn och kolla upp mina andnings-problem-skit-saker. och sedan ska jag och mamma iväg till nysäter för två timmars massage.  ska bli otroligt skönt efter vandringen då mina axlar tog mest stryk av den tunga ryggsäcken.  
ha en bra dag, så hörs vi senare.
då ska jag bjuda på alla bilder från stömne/glaskogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0